Kéréseink

Kérjük a Tisztelt Szülőket, hogy a betegellátás zavartalansága érdekében a rendelési idő első 30 percében ne hívjanak telefonon! Ebben az időszakban olyan sok a telefonhívás, hogy a személyes betegellátás szinte lehetetlen. Ebben az időszakban csak akkor fogadjuk a hívást, ha személyesen nem tartózkodik bent beteg a rendelőben.

A rendelési időt megelőző 30 percben az asszisztensnő fogadja hívásaikat. Kivételt képez a keddi nap, mert ekkor a rendelést közvetlenül megelőzően tanácsadás zajlik.

Amennyiben a gyermek már meggyógyult és iskolai igazolásra van szükség, azt lehetőleg e-mailben kérjék, amelyben legyenek szívesek pontosan megírni az igazolandó időszakot!

Recept-igényeiket továbbra is e-mailben jelezzék!

A levelek megválaszolására a megjelent betegek és a telefonhívások számától függően gyakran csak a rendelési időt követően kerül sor, a recepteket is ekkor tudjuk felírni, ezért kérjük, rendelés közben ne hívjanak, hogy még nem tudják a receptet kiváltani! Ha a rendszerünkben rögzítve van a Szülő e-mail címe, akkor a vény-felírást követően kapnak egy erről szóló automatikus üzenetet. Ezt követően a recept kiváltható.

Adminisztratív jellegű kéréseiket egy héten belül teljesítjük.

Novembertől kezdődően az óvodák egy része is a KRÉTA rendszeren keresztül kéri az igazolásokat, kérjük, előzetesen tájékozódjanak, hogy milyen formájú igazolásra van szükség!

Más jellegű információ: a rendelőben az idei szezonra térítésmentes influenza-oltás igényelhető!